JAGGAER Recognized as a Leader in the 2020 Gartner Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites

JAGGAER erkend als marktleider in het 2020 Gartner Magic Quadrant voor Procure-to-Pay Suites

• All Industries
  • eProcurement
  • Press Release
  • Procure to Pay

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC –21 Oktober 2020 – JAGGAER is door het toonaangevende onderzoeksbureau Gartner erkend als een leider in het  2020 Gartner Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites, waarbij JAGGAER’s positie in het Magic Quadrant op de as van “completeness of vision” is verbeterd ten opzichte van het voorgaande jaar.

Gartner stelde vast dat “de toenemende druk om uitgaven te verminderen, compliance te verbeteren en efficiëntie te verhogen de belangstelling voor de P2P-suitemarkt blijft vergroten. Tegen 2025 zullen organisaties die P2P-suites gebruiken jaarlijks 30% besparen op de kosten van goederen en diensten aan de hand van prijsbenchmarking en kortingen. ”

“We zijn verheugd dat we onze positie op de as van “completeness of vision” hebben verbeterd in het Gartner P2P Suites Magic Quadrant,” merkte JAGGAER CEO Jim Bureau op. “JAGGAER versnelt haar productontwikkelingsinspanningen om nieuwe intelligentieniveaus aan het assortiment toe te voegen, waardoor de klantervaring verder wordt verbeterd.”

U kunt een gratis exemplaar van het oktober 2020 Gartner Magic Quadrant voor Procure-to-Pay Suites hier downloaden.

Disclaimer: Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die in haar onderzoekspublicaties worden vermeld en adviseert softwaregebruikers niet om alleen die leveranciers te kiezen met de hoogste beoordelingen of andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden geïnterpreteerd als feitenverklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek inclusief garanties van geschiktheid voor een bepaald doel.

JAGGAERPRESENTATIE : Procurement Simplified

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

JAGGAER Media Contact

Abigail Holmes