supplier management strong performer

JAGGAER wordt genoemd als een "Strong Performer" in het 2020 Supplier Risk & Performance Management Platforms Report

• Press Release
  • Supplier Management

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC – 28 July 2020 – JAGGAER werd door het toonaangevende onderzoeksbureau Forrester erkend als een “Strong Performer” en één van de “tien leveranciers die er het meest toe doen” in de groeiende markt van leveranciersrisicomanagement en performancemanagement.

Het rapport genaamd “The Forrester Wave ™: Supplier Risk and Performance Management Platforms, Q3 2020” stelt: “JAGGAER’s SRPM module heeft een uitstekende dekking van de meeste van onze criteria. Het is vooral sterk in het beheren van samenwerkingsprocessen, waaronder leveranciersvalidatie en prestatieverbetering. Het product leadership team is de afgelopen jaren versterkt en biedt nu een ambitieuze product routekaart met een aantal zeer goede ideeën voor het toepassen van AI op SRPM use cases.”

Het rapport vermeldt ook recente investeringen die bedoeld zijn om innovatie te versnellen en het bereik van JAGGAER-oplossingen in belangrijke markten uit te breiden.

Jim Bureau, CEO van JAGGAER, merkte op: “We vonden het geweldig dat het rapport ons een van de hoogste scores gaf voor productstrategie en erkende dat onze SRPM-module de kern vormt van ons uitgebreid aanbod van Supplier Value Management (SVM)-suites en het feit dat we van plan zijn om onze investeringen en innovatie in deze sector op te voeren.

We zien dat analisten in toenemende mate onze totaalbenadering van leveranciersrisico- en prestatiemanagement valideren, die is gebaseerd op luisteren naar klanten, diepgaande kennis van leveranciersmarkten, inzicht in toekomstige trends (in het bijzonder risico’s) en het toepassen van deze informatie en deze inzichten op een technologische routekaart die op maat gemaakte oplossingen biedt voor andere sectoren”, voegde Bureau eraan toe.

JAGGAERPRESENTATIE : Procurement Simplified

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

JAGGAER Media Contact

Abigail Holmes