Vulcan Materials versterkt relatie met JAGGAER om uitgaven beter zichtbaar te maken

• Construction
  • Press Release

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC – 21 februari 2017: JAGGAER kondigt vandaag aan dat Vulcan Materials Company haar relatie heeft uitgebreid via JAGGAER’s Spend Radar oplossing. Vulcan Materials Company is de grootste producent van bouwaggregaten in het land.

Vulcan heeft Spend Radar, JAGGAER’s analyse tool voor uitgaven, succesvol gebruikt om actiegericht inzicht te krijgen in uitgavencategorieën met betrekking tot hun Purchase Order-, inkoopkaart- en Accounts Payable transacties. Spend Radar is een kant-en-klare oplossing die de uitgebreide analyses biedt die nodig zijn om kostenbesparingen te realiseren en 100 procent van de uitgaven onder beheer te krijgen. JAGGAER maakt het voor Vulcan zo gemakkelijk mogelijk door de gegevens op te schonen, te classificeren en door automatische gegevensverversingen uit te voeren.

“Spend Radar stelt ons in staat om dieper de gegevens in te kijken en met grotere nauwkeurigheid te zien waar we geld uitgeven, aan wie we geld uitgeven en specifieke gebieden te identificeren waar mogelijkheden liggen om kosten te besparen”, aldus Michelle Lax, productmanager Procurement bij Vulcan. “Als we nu een rapport nodig hebben over wat we bij een bepaalde leverancier uitgeven, is het eenvoudig te genereren en biedt het alle details die onze besluitvormers nodig hebben”, voegt ze eraan toe.

Vulcan’s gebruik van Spend Radar gaat veel verder dan de succesvolle kostenbesparingsprojecten. De financiële analisten van het bedrijf maken ook gebruik van het systeem om beter te begrijpen wat er met de uitgaven gebeurt en fabrieksmanagers te helpen betere aankoopbeslissingen te nemen. Vulcan heeft ook nieuwe gegevensvelden toegevoegd aan Spend Radar om de analytische mogelijkheden van de tool uit te breiden.

“Wij willen onze langetermijnrelaties met onze klanten voortzetten door met hen samen te werken, hun unieke behoeften te begrijpen en hoogwaardige eProcurement-oplossingen en service te leveren. We werken nu al meer dan vier jaar samen met Vulcan en we kijken ernaar uit om Vulcan de komende jaren te helpen met hun inspanningen op het gebied van besparingen en uitgavenmanagement”, aldus Rob Bonavito, CEO van JAGGAER.