Webinar

JAGGAER brengt 's werelds beste opinieleiders op het gebied van inkoop samen voor de webinarreeks in het najaar van 2020

• All Industries
  • Press Release
  • Supplier Management
  • Supply Chain Management

Experts van Deloitte, Forrester, Gartner, Spend Matters, The Hackett Group en vele anderen komen samen om macro-economische risico’s, voortdurende innovatie, leveranciersdiversiteit en nog veel meer te bespreken

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC –05 Oktober 2020 – JAGGAER, ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf, kondigt vandaag haar webinarreeks voor het najaar van 2020 aan. Het programma zal inkoopprofessionals voorzien van waardevolle inzichten in de meest kritische kwesties in de sector, die ze kunnen gebruiken om hun organisaties op strategische wijze naar de toekomst te leiden. De webinarserie wordt gegeven door enkele van de briljantste denkers op dit gebied, waaronder analisten van Deloitte, Forrester, Gartner, Spend Matters en The Hackett Group, en speciale gasten van Blue Cross, Papa John’s en meer.

“De sector ziet er vandaag heel anders uit dan zeven maanden geleden. Van de behoefte aan diversiteit, menselijke gelijkheid en bedrijfsethiek tot het omgaan met onderbrekingen, economische onzekerheid, politieke spanningen en meer, worden inkoop- en supply chain managers geconfronteerd met toenemende druk en verplichtingen, “zegt Jim Bureau, de CEO van JAGGAER. “We hebben deze webinarserie gemaakt om professionals de kennis, het perspectief en de oplossingen te bieden die ze nodig hebben om deze problemen aan te pakken en zichzelf en hun organisaties klaar te stomen voor succes in de komende vijf jaar”.

De vierdelige webinarserie die door JAGGAER wordt georganiseerd begint op 6 oktober en loopt tot en met december. Er komt een breed scala aan cruciale inkooponderwerpen aan bod waaronder:

• Do You Have a 360 ° View of Your Suppliers? (October 6): Met het pandemierisico in het achterhoofd zal dit webinar de macro-economische verstoringen onderzoeken die een constante bedreiging vormen voor mondiale supply chains. Luister naar Magnus Bergfors van Spend Matters, Heiko Schwarz van Riskmethods, Emily Rakowski van EcoVadis en Jim Bureau, de CEO van JAGGAER, om te horen hoe CSR-, contract- en economische risico’s kunnen worden aangepakt.

• 25 Years of Procurement Innovation (October 27): Gartner’s Senior Director Analyst Patrick Connaughton, JAGGAER CEO Jim Bureau en bijzondere gasten van Deloitte en Blue Cross Blue Shield zullen reflecteren op hoe de inkoopfunctie n de afgelopen kwart eeuw is veranderd en waar technologie leidinggevenden zal helpen om in de toekomst nog meer waarde te leveren.

• The Evolution of Supplier Relationships (November 10): Leveranciersmanagement is de afgelopen 25 jaar drastisch veranderd. Forrester’s VP en Principal Analyst Duncan Jones en JAGGAER CEO Jim Bureau zullen toelichten hoe technologie heeft veranderd hoe bedrijven en consumenten naar leveranciers kijken en hoe die transformatie van invloed is op inspanningen om sterkere relaties op te bouwen.

• The Importance of Supplier Diversity Programs (December 1): De serie wordt afgesloten met een bijeenkomst over waarom inkoopteams prioriteit moeten geven aan onder andere leveranciersdiversiteit, ethische inkooppraktijken, het aanpakken van milieukwesties. Chris Sawchuck, directeur en Global Procurement Advisory Practice Leader van The Hackett Group, Jamie Crump, president van de Richwell Group, en een speciale gast van Papa John’s zullen met u delen hoe de sector deze initiatieven proactief kan bevorderen.
    Deelnemers ontvangen per webinar één Continuing Education Hour (CEH) van het Institute for Supply Management (ISM) om hun supply management-certificering op peil te houden.

“Op de hoogte blijven van trends, marktdynamiek en technologische ontwikkelingen is van cruciaal belang voor het supply management- en inkoopberoep, vooral in het veranderende zakelijke landschap” zegt Thomas Derry, CEO bij het Institute for Supply Management. “Het aanbieden van permanente educatiecredits voor deelname tijdens deze serie zal beoefenaars helpen veerkracht te cultiveren en hun organisaties te helpen nieuwe uitdagingen waarmee ze geconfronteerd worden aan te kunnen.”

Om u in te schrijven of meer te weten te komen over de serie, kunt u hier terecht.

Over Institute for Supply Management®

Institute for Supply Management® (ISM®) is de eerste en belangrijkste non-profit organisatie voor supply management. Haar 50.000 leden in meer dan 100 landen over de hele wereld beheren jaarlijks ongeveer US $ 1 biljoen aan corporate en overheidsaankopen. ISM werd in 1915 opgericht door mensen uit de praktijk en streeft ernaar om supply management te bevorderen, waarde en concurrentievoordeel op te bouwen voor haar leden en op deze manier bij te dragen aan een welvarende en duurzame wereld. ISM geeft de professionals meer zeggenschap en een leidende rol door middel van het ISM Report On Business®, de hoog aangeschreven certificerings- en trainingsprogramma’s, zakelijke diensten, evenementen en het ISM Mastery Model®. Het ISM Report On Business® voor de productiesector en de non-productiesector zijn twee van de meest betrouwbare economische indicatoren die er zijn en die een leidraad vormen voor professionals op het gebied van supply management, economen, analisten en leidinggevenden bij de overheid en in het bedrijfsleven. Voor meer informatie kunt u terecht op ismworld.org.

JAGGAERPRESENTATIE

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

Abigail Holmes
Corporate Ink for Jaggaer