JAGGAER breidt aanwezigheid in APAC uit

• All Industries
  • Press Release

Sydney, Australia – 4 april 2020: Dankzij de introductie van het JAGGAER ONE-platform en de uitbreiding van modules in het merendeel van het JAGGAER-klantenbestand, verwacht JAGGAER in 2020 een verdere toename van het aantal nieuwe klanten.

“In 2019 kondigde Jim Bureau, onze CEO, aan dat 2020 een zeer spannend jaar zal worden waarin we onze investeringen zullen opvoeren en ons onophoudelijk zullen richten op het succes van onze klanten,” aldus Anthony Larratt, Managing Director JAGGAER APAC. “De huidige pandemie bezorgt ons allen ongewone tijden. In onze regio zijn we bemoedigd door de vooruitziende blik van inkooporganisaties die zorgen voor hun personeel, gezinnen en klanten. Ze nemen ook de tijd om na te denken over hun toekomstige inkoopbehoeften. JAGGAER APAC is er om hen te helpen deze moeilijke tijden door te komen en na deze wereldwijde pandemie in een betere positie terug te keren.”

“Met dit in het achterhoofd ben ik verheugd de benoeming van Yogesh Brahmbhatt als Business Development Manager India aan te kondigen,” zei Larratt. “We kijken uit naar zijn sterke ervaring in Spend Analytics en Procurement samen met zijn lokale kennis en netwerken, om ons te helpen de uitbreiding van het JAGGAER ONE-platform in India te stimuleren.”

Brahmbhatt heeft een lange en succesvolle carrière gehad bij Zycus en Global e-Procure, eerst als consultant en vervolgens als manager van hun distributieteams. “Ik hoop meer aanstellingen in de regio te kunnen aankondigen nu we deze onzekere tijden achter ons laten,” voegde Larratt eraan toe.

JAGGAER ONE’s geavanceerde analyses bovenop de datalaag leveren voorspellende en voorschrijvende inzichten in het hele S2P-proces. JAGGAER ONE bevat embedded intelligence technologie dat gebruikers concrete voordelen bieden door de toepassing van kunstmatige intelligentie en machine learning. Daartoe behoren de On-Time Delivery-voorspeller die wordt gebruikt voor het voorspellen van de waarschijnlijkheid van tijdige levering van goederen en materialen bij directe inkoop, en de JAGGAER Digital Assistant.

Aanbestedingsprofessionals in India kunnen contact opnemen met Yogesh via APAC_Sales@jaggaer.com of rechtstreeks op +91 7506335108.

Andere Blogbeiträge