Amenallah Reghimi, Vice President of Product Management at JAGGAER

JAGGAER staat centraal op inaugurele Saoedi-Arabië Digital Procurement Virtual Confex

• All Industries
  • Innovation
  • Press Release
  • JAGGAER Vice President Product Management houdt keynote speech op het inaugurele Digital Procurement KSA virtual event
  • Het evenement bracht belangrijke beleidsmakers uit een groot aantal sectoren samen
  • Saoedi-Arabië ontwikkelt geavanceerdere inkoopfunctie ter ondersteuning van Vision 2030 en enorme infrastructuurpijplijn

Dubai, Verenigde Arabische Emiraten, 12 Oktober 2020: JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke onderneming voor uitgavenmanagement en heeft het belang van digitale inkooptransformatie benadrukt tijdens de inaugurele Digital Procurement KSA Virtual Confex die op 8 oktober plaatsvond.

Het evenement ging in op de uitdagingen waarmee inkoopleiders in Saoedi-Arabië worden geconfronteerd als gevolg van COVID-19 en hoe bedrijven de economische impact ervan kunnen minimaliseren, gemeenschappen kunnen ondersteunen en nieuwe kansen kunnen creëren naarmate de economieën weer aantrekken. Het evenement benadrukte ook de digitale stappen die nodig zijn om werknemers te ondersteunen, de bedrijfscontinuïteit te handhaven en te bouwen aan de toekomst.

Amenallah Reghimi, Vice President Product Management bij JAGGAER, presenteerde als keynote spreker op het evenement de “Leading and Enabling Digital Procurement Transformation” sessie. Hij behandelde hoe de inkoopafdeling de bedrijfsstrategie beïnvloedt, welke managementstijl helpt bij het aansturen van digitale inkooptransformaties en de nieuwe en opkomende technologieën waar inkoopprofessionals aandacht voor moeten hebben.

“Als onderdeel van het streven van Saoedi-Arabië om Vision 2030 te realiseren hebben we gezien dat het land zich richt op de ontwikkeling van de Informatie- en Communicatietechnologie (ICT)-strategie voor 2023 en al verschillende veranderingen binnen belangrijke sectoren zijn doorgevoerd,” aldus Reghimi.

“Saoedi-Arabië bevindt zich in een goede positie om digitale inkoop op een geavanceerder niveau in te voeren, wat zal helpen marktproblemen op te lossen en bedrijven enorme toegevoegde waarde te bieden. Het is nu tijd voor bedrijven in Saoedi-Arabië om volledig gebruik te maken van digitale inkoop om de winstmarges exponentieel te verhogen en een groeiend en loyaal klantenbestand op te bouwen,” voegde hij eraan toe.

Het virtuele evenement omvatte een reeks paneldiscussies, live Q&A’s, polls en vooraf afgesproken één-op-één ontmoetingen. Onderwerpen die werden besproken waren onder meer ‘De impact van AI op de inkoopfunctie tijdens COVID-19’, ‘Enterprise Resource Planning (ERP) Procurement Cloud’, ‘Digital Procurement: Perspectives and Developments’ en ‘Het effect op inkoop beheren met het oog op veerkracht en groei’.

Reghimi, die werkzaam is op JAGGAER’s hoofdkantoor in Morrisville in North Carolina, heeft een overvloed aan onderscheidingen verdiend als een wereldwijde thought leader, vernieuwer en influencer op het gebied van digitale inkoop. Begin dit jaar eerde Thinkers360 hem met meerdere titels waaronder ‘No. 1 in COVID-19 Business Impact’, ‘No.1 in Open Innovations’, en ‘No.5 in Procurement’.

JAGGAERPRESENTATIE

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

Media Contact:

JAMES LAKIE