Award Trophy's

JAGGAER, Lyons Magnus, UPenn en Rutgers University genomineerd als finalisten voor Ardent Partners' CPO Honors 2020 Awards

• Press Release

Toonaangevende uitgavenmanagement leverancier en drie klanten erkend voor innovatieve inkoopstrategieën, transformatieve technologische samenwerkingen en buitengewoon leiderschap

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC, 11 november 2020 – JAGGAER is door Ardent Partners geselecteerd als finalist voor de CPO Honors 2020 Awards voor haar succesvolle samenwerking met Lyons Magnus, een leider in de foodservice-industrie op het gebied van inkooptechnologie. Twee andere bedrijven die klant zijn van JAGGAER zijn ook genomineerd, waaronder de University of Pennsylvania en Rutgers University, voor hun vooruitgang op inkoopgebied door innovatie en leiderschap.

De CPO Honors Awards zijn een eerbetoon aan de best presterende bedrijven in het inkoopvak en een erkenning voor uitmuntendheid in het vakgebied. JAGGAER en drie van haar klanten kwamen op de shortlist na een evaluatie van meer dan 250 nominaties:

• Lyons Magnus en JAGGAER voor Best Technology Partnership Award: Jonathan Spiess, Vice President Global Strategic Sourcing bij Lyons Magnus, en JAGGAER hebben de inkoopafdeling van Lyons Magnus getransformeerd tot een wereldwijde strategische sourcing-organisatie. De samenwerking waarbij gebruik werd gemaakt van JAGGAER’s Advanced Sourcing Optimizer (ASO) introduceerde en institutionaliseerde wereldwijde strategische sourcing best practices, zorgde voor volledig inzicht in de belangrijkste kosten- en risicodrijvers binnen cruciale bedrijfscategorieën en zorgde voor diepgaande kostenbesparingen zonder vermindering van de productkwaliteit.

• Nimish Patel van Rutgers University voor de Leadership Award : Nimish Patel, Chief Procurement Officer van Rutgers University, heeft uitzonderlijk leiderschap getoond. Als een echte ‘change agent’ heeft hij de status quo uitgedaagd en de Rutgers University vooruit gestuwd door opmerkelijke efficiëntieverbeteringen in de supply chain te realiseren via automatisering van het betalingsproces en meer.

“Ons doel bij JAGGAER is om onze klanten uit te rusten met de geavanceerde en intelligente tools die ze nodig hebben om hun inkooporganisaties naar een hoger niveau te tillen,” zegt Jim Bureau, CEO van JAGGAER. “Het is fantastisch om te zien dat drie van onze klanten zijn geselecteerd als finalisten voor de CPO Honors Awards voor hun uitzonderlijke prestaties. We kijken ernaar uit om deze bedrijven te helpen hun successen verder uit te breiden en zullen blijven investeren in ons team en onze technologie om al onze klanten wereldwijd te helpen risico’s en uitgaven strategisch te beheren en nog meer waarde te creëren voor onze klanten. “

De winnaars van de CPO Honors Awards worden gekozen door een comité van experts in de sector, waaronder het Ardent Partners analistenteam, CPO Rising Hall of Famers en andere leiders in de sector, en worden op 17 november 2020 om 11 uur ET bekendgemaakt tijdens de CPO Rising 2020 Digital Webinar Series.

Bekijk de volledige lijst van finalisten en kom meer te weten over de the CPO Honors 2020 Awards.

Leer hoe het JAGGAER ONE platform organisaties helpt het inkoopproces te vereenvoudigen.

JAGGAERPRESENTATIE :

JAGGAER is ’s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

JAGGAER Media Contact

Abigail Holmes