Data and cloud security

JAGGAER start FedRAMP Compliance-proces om het hoogste niveau van gegevensbeveiliging te garanderen

• Press Release

Toonaangevend bedrijf op het gebied van inkooptechnologie dat zich toelegt op het overtreffen van de beveiligingsbehoeften van US federal agencies

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC, 3 September, 2020  – JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke uitgavenmanagementbedrijf en heeft vandaag aangekondigd dat het is begonnen met het complianceproces voor het Federal Risk and Authorization Management Program (FedRAMP). Deze stap toont JAGGAER’s jarenlange toewijding aan cloud- en databeveiliging en het voldoen aan de specifieke behoeften van haar klantenbestand. FedRAMP is het meest rigoureuze beveiligingscompliancekader van de Amerikaanse overheid, waarbij een Cloud Service Provider (CSP) door een onafhankelijke partij wordt beoordeeld op naleving van de eisen die zijn opgesteld door het Federal Risk and Authorization Management Program (FedRAMP). Het doel van het FedRAMP-program is om effectieve, gestandaardiseerde en reproduceerbare cloudbeveiliging voor de overheid te waarborgen. FedRAMP biedt ook een marktplaats om het gebruik van- en de bekendheid met goedgekeurde CSP’s te vergroten en de samenwerking binnen de overheid te vergemakkelijken door open uitwisseling van kennis, use cases en tactische oplossingen.

Dankzij de FedRAMP-autorisatie krijgt JAGGAER toegang tot de marktplaats waardoor voor een geheel nieuw kanaal wordt geopend voor het bedrijf om aanspraak te maken op contracten met overheidsinstanties. Als JAGGAER in de toekomst FedRAMP behaalt kan het bedrijf gegevens beschermen en beveiligen op het Controlled Unclassified Information (CUI) niveau.

“JAGGAER komt tegemoet aan de evoluerende risico- en beveiligingsbehoeften van klanten door te blijven voldoen aan de FedRAMP vereisten, maar ook aan alle andere certificeringen die we hebben en deze waar mogelijk te overtreffen”, aldus Andrew Hutchison, Head of Security van JAGGAER. “Onze wereld is vandaag de dag datagedreven en we zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat we een betrouwbare omgeving bouwen waar klanten kunnen vertrouwen dat hun informatie veilig, privé en toegankelijk zal zijn.”

JAGGAERPRESENTATIE : Procurement Simplified

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

JAGGAER Media Contact
Corporate Ink for JAGGAER