University of Illinois Chicago

E&I Cooperative Services eert langdurige JAGGAER-partners Aaron Carter en de universiteit van Illinois-Chicago met topprijzen

• Education
  • Press Release

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC, 04 May 2020 – AGGAER is verheugd te kunnen aankondigen dat Aaron Carter, Assistant Vice President bij Illinois Public Higher Education Cooperative (IPHEC), en de University of Illinois at Chicago zijn geëerd met E&I Cooperative Services Awards, die uitmuntendheid in het inkoopvak in het hoger onderwijs erkennen.

Aaron werd uitgeroepen tot winnaar van de E&I’s David H. Lord Cooperative Services Award, die in het leven is geroepen om een lid te erkennen dat gedurende een lange periode een uitzonderlijke bijdragen heeft geleverd aan E&I Cooperative door middel van vrijwilligerswerk op het gebied van coöperatieve diensten, zoals geïllustreerd door David Lord die al lange tijd E&I voorzitter is. De criteria voor de nominatie van de prijs zijn onder meer loyaliteit, toewijding en voortdurende en/of buitengewone dienstverlening aan het inkoopberoep.

University of Illinois at Chicago, geleid door Directeur Inkoop Debra Matlock, ontving de E&I Coöperatieve Contract Volume Award, die een E&I lid in het hoger onderwijs erkent met het hoogste jaar-op-jaar toegenomen inkoopvolume.

E&I Cooperative Services is de grootste inkoopcoöperatie zonder winstoogmerk in de Verenigde Staten en voorziet in de behoeften van het onderwijs. Als vertrouwd adviseur voor de onderwijsgemeenschap biedt zij meer dan 120 concurrerend aangevraagde contracten aan, evenals oplossingen om meer dan 4.500 leden te helpen effectief in te kopen.

In 2018 koos Illinois Public Higher Education Cooperative (IPHEC) voor de Source-to-Pay-oplossingen van JAGGAER om de openbare instellingen, instellingen voor hoger onderwijs en community colleges van de staat te bedienen via het contract van E&I Cooperative.

“E&I Cooperative Services en JAGGAER zijn waardevolle partners en ik weet dat zij net zo enthousiast zijn als ik om de collectieve activiteiten van openbare instellingen voor hoger onderwijs te ondersteunen en te bevorderen,” zei Aaron Carter. “We kunnen allemaal trots zijn op de prijs.”

De University of Illinois-Chicago is al lang een best-in-class JAGGAER-klant, die in 2019 hun verbintenis met JAGGAER hernieuwde door hun Procure-to-Pay-contract tot 2026 te verlengen. De universiteit breidde ook hun gebruik van JAGGAER uit door te kiezen voor de implementatie van de Contracts+ functionaliteit.

“De erkenning van Team UIC Purchasing met E&I’s Cooperative Contract Utilization Award wordt zeer op prijs gesteld. Het is een eerbetoon aan E&I voor het identificeren en veiligstellen van coöperatieve contracten die voldoen aan de eisen van haar leden om zo de best mogelijke meerwaarde te realiseren, concurrentie te stimuleren en een breed scala aan leveringen en diensten toegankelijk te maken. Wij zijn trots op deze erkenning en danken JAGGAER voor ons contract en hun bijdrage om deze E&I award voor UIC mogelijk te maken,” aldus Debra Matlock.

“Hier bij JAGGAER zijn we verheugd om Aaron en Debra te mogen feliciteren met deze prijzen en hun uitzonderlijke inspanningen op het gebied van coöperatieve inkoop,” zei Helen Johnson, Vice President van Education bij JAGGAER. “We willen ook de IPHEC en E&I Cooperative Services bedanken voor hun samenwerking en voor het feit dat ze ons helpen onze klanten in Illinois en het hoger onderwijs in de Verenigde Staten beter van dienst te zijn”, voegde ze eraan toe.

Over E&I Cooperative Services

E&I Cooperative Services (E&I) is de enige inkoopcoöperatie zonder winstoogmerk die uitsluitend is gericht op onderwijs en aanverwante instellingen. E&I levert expertise, oplossingen en diensten via een gevarieerde portefeuille van concurrerende contracten. Door gebruik te maken van de kennis en koopkracht van haar leden helpt E&I instellingen in het hoger onderwijs en het K-12 hoger onderwijs kosten te verlagen, de efficiëntie van de toeleveringsketen te optimaliseren en tijd te besparen op het RFP-proces. Het door leden aangestuurde competitieve aanbestedingsproces van de coöperatie is gevalideerd door het National Institute of Governmental Purchasing (NIGP) als zijnde in overeenstemming met de algemeen aanvaarde aanbestedingsnormen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.eandi.org

Nicole Katz, Content Manager
E&I Cooperative Services