Fuel tank

• Sourcing
  • Supplier Management
  • Transportation and Logistics

Sydney, Australia – 16 Juni 2020: Eind 2019 hielp JAGGAER, ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management-bedrijf, Caltex Australië bij een project om hun inkoopactiviteiten te verbeteren. Dit begon met de modules JAGGAER ONE Sourcing+ en Supplier Management+.

Brett Macdonald, Head of Group & Retail Procurement bij Caltex Australia, zei dat Caltex in 2019 op zoek ging naar een oplossing die specifiek op hun behoeften was afgestemd en hen in staat zou stellen meer controle te krijgen, de efficiëntie te verbeteren en de uitgaven te verminderen.

“Een collaboratieve en op optimale-werkwijze-gebaseerde benadering van inkoop en de voordelen voor onze teams en klanten dreven ons besluit om JAGGAER ONE modules te implementeren,” aldus Macdonald. “JAGGAER ONE maakt configuraties mogelijk die leiden tot meer betekenisvolle gesprekken met interne stakeholders en leveranciers. Dit is belangrijker geworden nu we de impact van COVID-19 hebben gezien en nu we naar de toekomst na COVID-19 kijken.”

De ontwikkeling van het Caltex Procurement Portal is in juni 2020 begonnen. Het inkoopteam van Caltex zal het JAGGAER ONE-platform gebruiken om haar leveranciersbestand te beheren.

“Het JAGGAER APAC-team biedt een overvloed aan inkoopexpertise. De vriendelijke en professionele aanpak van het team heeft bijgedragen aan het succes van het project”, aldus Macdonald.

Het JAGGAER APAC-team blijft samenwerken met Caltex om hun inkoopportaal te verbeteren en verder uit te breiden. “Organisaties zijn op zoek naar de beste online tools om hun inkoop- en uitgavenbeheer te verbeteren en te stroomlijnen,” aldus Anthony Larratt, Managing Director bij JAGGAER APAC. “Door samen te werken met JAGGAER heeft Caltex een krachtige partner aan haar zijde die hun inkoopprocessen versterkt en de toekomst van de cruciale diensten die zij leveren veiligstelt.”

JAGGAERPRESENTATIE : Procurement Simplified

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

JAGGAER Media Contact

Craig Avery