Best Smart eProcurement Platform Globally

JAGGAER ONE door CFI.co uitgeroepen tot beste smart e-procurementplatform ter wereld

• eProcurement
  • Press Release
  • Procure to Pay

Pionier op het gebied van inkooptechnologie erkend voor haar geavanceerd resultaatgericht platform dat frictieloze transacties en robuuste toeleveringsketens mogelijk maakt

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC, 22 oktober 2020 – JAGGAER heeft de “Best Smart eProcurement Platform – Global” award gewonnen in het 2020 programma van Capital Finance International (CFI.co). The JAGGAER ONE platform werd geselecteerd voor de configureerbare eigenschappen, de integratiemogelijkheden en het algemene vermogen om teams te helpen uitstekende inkoopprestaties te leveren.

“JAGGAER heeft een uitmuntende reputatie opgebouwd door te concentreren op haar kernactiviteiten en de technologische vooruitgang in te zetten om de productsuite te perfectioneren”, aldus de jury van de CFI.co awards. “We waarderen het dat de oplossingen van het bedrijf frictieloze transacties mogelijk maken en dat ze zijn gemaakt om precies te voldoen aan de behoeften van klanten op zowel strategisch als tactisch niveau.”

Het JAGGAER ONE-platform biedt een volledige digitale transformatie over het gehele inkoopspectrum, van bron tot betaling en voor alle soorten uitgaven en bedrijfssectoren. De modulaire oplossingen bevinden zich op een verenigd digitaal platform dat eenvoudig integreert met ERP- en boekhoudsystemen. Met ingebedde intelligentie en geavanceerde analyse- en samenwerkingsmogelijkheden biedt het platform real-time inzichten, bruikbare analyses en efficiëntie om inkoopteams te helpen hun activiteiten te transformeren en de resultaten te verbeteren.

“Het is een eer om erkend te worden door CFI.co voor onze toewijding aan innovatie en we zullen blijven investeren in onze technologie om organisaties te voorzien van de meest intelligente, transparante en frictieloze transacties mogelijk,” zegt Jim Bureau, CEO van JAGGAER. “Het is onze missie om inkoop- en supply chain-teams uit te rusten met de tools die ze nodig hebben om uitgaven en risico’s op een betrouwbare en strategische manier te beheren en toegevoegde waarde te genereren. Klantervaring en -succes staan centraal bij alles wat we doen bij JAGGAER. ”

Lees meer over het CFI.co awards programma en bekijk de volledige lijst van winnaars hier.

Lees meer over hoe het JAGGAER ONE platform organisaties helpt het procure to pay proces te vereenvoudigen.

JAGGAERPRESENTATIE

JAGGAER is ‘s werelds grootste onafhankelijke spend management bedrijf dat klanten verbindt met een netwerk van 4 miljoen leveranciers in 70 landen. Het heeft kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER biedt end-to-end SaaS-inkoopoplossingen waaronder: geavanceerde Spend Analytics, Category Management, Supplier Management, Sourcing, Contracts, eProcurement, Invoicing, Supply Chain Management en Inventory Management. Dit alles vindt plaats op één enkel platform: JAGGAER ONE. JAGGAER is al meer dan twee decennia pionier op het gebied van oplossingen voor uitgavenmanagement en blijft de innovatiecurve leiden door te luisteren naar klanten en stakeholders in alle industriële sectoren, publieke diensten en de academische wereld. JAGGAER bezit 37 patenten, wat meer is dan enig ander spend management bedrijf.

Over CFI.co

CFI.co is een papieren tijdschrift en een online informatiebron over het bedrijfsleven, de economie en financiën. Het tijdschrift erkent dat het klassieke onderscheid tussen opkomende en volwassen markten veel minder betekenis heeft nu de wereldeconomieën naar elkaar toe groeien. CFI.co, met hoofdkantoor in Londen wat de meest multiculturele stad ter wereld is, rapporteert en analyseert de drijvende krachten achter die verandering. Het toegewijde redactieteam van CFI.co combineert de standpunten van toonaangevende internationale en nationale organisaties met het gedachtegoed van enkele van ‘s werelds slimste mensen en zorgt ervoor dat lezers een beter inzicht krijgen in de krachten die de wereldeconomie beïnvloeden en opnieuw vormgeven.

Over het CFI.co Awards Programma

Elk jaar gaat CFI.co op zoek naar personen en organisaties die een belangrijke bijdrage leveren aan de globalisering van economieën en die echt voor alle stakeholders waarden toevoegen. CFI.co brengt verslag uit vanaf de voorgrond van economieën die in beweging zijn en realiseert zich dat best practices over de hele wereld te vinden zijn. Het Awards Programma heeft tot doel excellentie te identificeren en te belonen, waar deze ook wordt aangetroffen. Het programma wil anderen inspireren om hun eigen prestaties verder te verbeteren.

JAGGAER Media Contact

Abigail Holmes