Supply & Demand Chain Executive Honors JAGGAER with Green Supply Chain Award

RESEARCH TRIANGLE PARK, North Carolina (VS), 11 december 2019:Vandaag werd bekend dat JAGGAER een van de ontvangers is van een Green Supply Chain Award voor 2019 van SDC (Supply & Demand Chain Executive) Magazine als erkenning voor de inspanningen van het bedrijf om klanten te helpen bij de realisatie van hun duurzaamheidsdoelen. De prijs, die dit jaar voor de elfde keer wordt toegekend, is bedoeld voor leveranciers van supply chain-oplossingen en bedrijven die zich inspannen om duurzaamheidsdoelen te realiseren bij hun bedrijfsactiviteiten.

JAGGAER was de enige leverancier van source-to-pay-softwareplatforms dat de prijs ontving.

JAGGAER kreeg de prijs omdat het met kwantificeerbare resultaten heeft aangetoond dat duurzaamheidsfactoren met JAGGAER ONE eenvoudig en effectief kunnen worden geïntegreerd in de gehele source-to-paycyclus. Zo worden er meer dan 25 JAGGAER-klanten genoemd als best presterende organisaties op meerdere duurzaamheidsterreinen in de Sustainable Campus Index (SCI), die is vrijgegeven in 2018 en is gepubliceerd door de AASHE (Association for the Advancement of Sustainability in Higher Education / Genootschap voor de bevordering van duurzaamheid in het hoger onderwijs).

Daarnaast werkt JAGGAER nauw samen met vooraanstaande consultancybedrijven die de ontwikkeling ondersteunen van groene supply chain-strategieën zoals EcoVadis. Ook is JAGGAER op dit moment betrokken bij het project “Procurement to Build Social Value” (Sociale waarde creëren via het inkoopproces) in het Verenigd Koninkrijk. Ten slotte waarborgt ook de grote waarde die JAGGAER’s belangrijkste investeerder, Cinven, hecht aan verantwoordelijk investeren, dat JAGGAER in de toekomst organisaties die duurzaamheid in hun bedrijfsvoering willen realiseren zal blijven ondersteunen.

“Duurzaamheid is een belangrijk onderwerp in alle verticale industriesectoren waarvoor wij werken”, zegt JAGGAER CEO Jim Bureau. “Van bedrijven wordt steeds vaker gevraagd dat ze laten zien dat ze duurzame verkoopprocessen ondersteunen, niet alleen in hun eigen organisatie, maar in de hele supply chain.”

“We zijn daarom heel blij met de erkenning door Supply & Demand Chain Executive voor onze bijdragen aan de inspanningen van onze klanten op dit gebied.”

Over JAGGAER: Procurement Simplified

JAGGAER is ’s werelds grootste onafhankelijke leverancier van spend management-oplossingen, met ruim 2000 klanten en een wereldwijd netwerk van 4 miljoen aangesloten leveranciers in 70 landen. Het heeft vestigingen in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER levert complete, op SaaS gebaseerde source-to-pay-oplossingen voor eProcurement met geavanceerde uitgavenanalyses, sourcing, leveranciersbeheer, contractenbeheer, besparingsanalyse en voorzieningen voor slimme workflows. En dat allemaal op één platform: JAGGAER ONE. JAGGAER ontwikkelt al meer dan twintig jaar baanbrekende inkoopoplossingen en loopt met innoveren nog altijd voorop door naar alle klanten en belanghebbenden in het bedrijfsleven, de overheidssector en de academische wereld te luisteren. Bovendien bezit JAGGAER 37 patenten, meer dan elke andere leverancier van spend management-oplossingen.

Contactpersoon voor de media:

Noémie Gabino Vega
ngabino@jaggaer.com