Spend management-platform van JAGGAER krijgt een boost dankzij investering van Cinven

RESEARCH TRIANGLE PARK, NC,  8 Juli 2019 : JAGGAER’s werelds grootste onafhankelijke leverancier van spend management-oplossingen, heeft vandaag een grote investering van internationale investeringsmaatschappij Cinven bekendgemaakt. In de afgelopen drie jaar is JAGGAER bijna drie keer zo groot geworden na overname door Accel-KKR, en het bedrijf is vast van plan om deze sterke groei door te zetten. Tot op heden heeft Cinven al 37 miljard euro geïnvesteerd in 135 bedrijven in Europa en Noord-Amerika.

Cinven ondersteunt de plannen van het management van JAGGAER en hun activiteiten om de middelen en vermogens te verhogen voor de meest uitgebreide spend management-oplossing op de markt: het JAGGAER ONE-platform.

“Cinven is heel blij met de mogelijkheid om te investeren in het bedreven JAGGAER-team. “Als groeiende en winstgevende leverancier van spend management-software met sterke resultaten en na een aantal succesvolle overnames verkeert het bedrijf in een uitstekende positie om de significante groei voort te zetten”, aldus Chris Good, partner en co-manager van het TMT-team bij Cinven.

“Cinven wil het JAGGAER-management ondersteuning bieden bij hun ambities om verder te groeien door te investeren in R&D en voort te bouwen op marktleidende producten zoals het onlangs geïntroduceerde JAGGAER ONE-platform en toekomstige overnames”, zo voegt hij toe.

“Cinven is een ideale partner om JAGGAER te helpen hun volledige potentieel te realiseren. De strategie van Cinven past perfect bij onze eigen strategische groeiplannen. Het team brengt ruime ervaring mee waarvan we kunnen profiteren om onze mondiale voetafdruk te realiseren en onze vooruitgang kracht bij te zetten, zowel autonoom als door overnames. We blijven ons richten op dienstverlening aan onze klanten en samenwerking met onze medewerkers en partners tijdens de uitvoering van de JAGGAER ONE-roadmap”, zegt Bonavito, CEO bij JAGGAER.

De laatste drie jaar heeft JAGGAER in een rap tempo meerdere verticale doelmarkten aangeboord. Het bedrijf wordt regelmatig als leider beoordeeld in diverse belangrijke classificaties van analistenfirma’s voor hun procure-to-pay- en strategic sourcing-oplossingen. Onlangs heeft het bedrijf het meest robuuste en geïntegreerde spend management-platform JAGGAER ONE op de markt gebracht. Dit innovatieve platform maakt gebruik van machine learning en kunstmatige intelligentie en een wereldwijd netwerk van 4 miljoen aangesloten leveranciers om het inkoopproces te vereenvoudigen voor alle bestaande en potentiële klanten.
__________________________________________

Het evenement REV2019 van JAGGAER vindt plaats op 1-3 oktober 2019 in het Sheraton San Diego Hotel and Marina in San Diego, Californië. Het centrale thema is ‘Opleiden – Innoveren – Versnellen’, een verwijzing naar de missie van het bedrijf om alle klanten te ondersteunen bij het realiseren van hun bedrijfsdoelstellingen door de effectieve toepassing van oplossingen die het inkoopproces in alle bedrijfssectoren vereenvoudigen.

Ga voor meer informatie over REV2019 naar

JAGGAER is ’s werelds grootste onafhankelijke leverancier van spend management-oplossingen, met ruim 2000 klanten en een wereldwijd netwerk van 4 miljoen aangesloten leveranciers in 70 landen, en heeft vestigingen in Noord- en Zuid-Amerika, APAC, Azië en EMEA. JAGGAER levert complete, op SaaS gebaseerde source-to-pay-oplossingen voor eProcurement met geavanceerde uitgavenanalyses, sourcing, leveranciersbeheer, contractenbeheer, besparingsanalyse en voorzieningen voor slimme workflows. En dat allemaal op één platform: JAGGAER ONE. JAGGAER ontwikkelt al meer dan twintig jaar baanbrekende inkoopoplossingen en loopt met innoveren nog altijd voorop door naar alle klanten en belanghebbenden in het bedrijfsleven, de overheidssector en de academische wereld te luisteren. Bovendien bezit JAGGAER 37 patenten, meer dan elke andere leverancier van spend management-oplossingen.

Breng een bezoek aan ons mediacentrum voor meer persberichten over JAGGAER of volg ons op Twitter @JaggaerPro @JaggaerPro

CONTACT VOOR DE MEDIA

Steve Lundin